maandag 25 maart 2019

Big Event Den Bosch

De afgelopen periode heb ik even iets minder gepost hier op mijn blog.
Dit komt omdat het Handwerkproject nu loopt en ook het Jaarproject nog even wat aandacht vraagt. Maar de grootste tijdrovende activiteit was toch wel het weer op orde krijgen van de beursvoorraad.

Tijdens de beurzen in Houten, Rijswijk en Arnhem was ik onverwachts snel door mijn voorraad heengegaan, dus verschillende koeriersdiensten kwamen langs om dozen vol nieuwe artikelen te brengen. Dit betekende wel dat alles uitgezocht moest worden, artikelen kleiner verpakken, prijzen, evt. webwinkel weer aanpassen..... Hier zijn heel wat vrije uurtjes in gaan zitten, maar gelukkig zie ik dit ook als hobby, want uiteindelijk geniet ik ervan als alles weer op orde is.



Afgelopen weekend was de Big Event in de Brabanthallen in Den Bosch.


Op vrijdag zijn we al die kant op gegaan om op te bouwen
en samen met Rob een hotelletje in Vlijmen gepakt voor het weekend.
Gezellig ook even van elkaar genieten met een drankje en een hapje eten. 
Ook belangrijk om even tijd voor elkaar te hebben.

Op zaterdag kwamen Jolinda en Hugo ook helpen op de beurs. 
Altijd gezellig om even bij te kletsen, maar vooral de extra paar handen
achter de kraam is dan echt aangenaam om te hebben,
vooral op de drukke momenten aan de kraam. 
Afsluitend zijn we met z'n vieren uit eten geweest en terwijl wij terug naar ons hotel gingen, vertrokken Jolinda en Hugo weer richting Zeeland.

Ook op zondag was de beurs er ook nog. Het was beduidend rustiger als op zaterdag, dus ik heb zelf ook nog even  rond kunnen lopen en met een aantal standhouders kunnen bijpraten. 

En zo kwam er ook weer een eind aan dit weekend. 
Na het afbreken van onze 8 meter stand (verdeeld over 2 tafels) 
zijn we weer richting Den Haag gereden.

________________________________

Tijd om na 6 weken de winkel weer in te gaan richten en ons voor te bereiden op de beurs in Spijkeniss op zondag 7 april.


1 opmerking:

  1. Het was zeker een gezellig weekend, tussen de bedrijven door toch nog kans gezien om bij te praten, en inspiratie op gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen