dinsdag 13 november 2018

Thea's Adventskalender 2018

Weer terug van het PPH weekend. De spulletjes zijn weer opgeruimd! Het was heerlijk om even met een eigen project bezig te zijn geweest, ook wel eens lekker om te doen.

Nu ben ik weer volop bezig om alle bestellingen rondom de Adventskalender 2018 te verwerken. Het boekje is bijna klaar om naar de drukker te gaan, en as. vrijdag komen er hulptroepen om de pakketten verder in te pakken.

Stand van zaken op dit moment is dat er 22 deelnemers zich hebben aangemeld. Dit betekent dat de voorraad flink ingekrompen is, dus wil je nog mee doen, meld je op tijd aan!

Online deelname - onbeperkt mogelijk
Deelname per boekje - nog mogelijk voor 6 deelnemers


Wil je naast de online deelname of boekje het gemak hebben om te kunnen werken met een materiaalpakket, dan moet je mogelijk er snel bij zijn, er zijn nog maar 4 pakketten beschikbaar!

________________________________

Hoe je je kunt aanmelden is alweer een stukje weggezakt op mijn blog, dus ik zal hier de tekst nog een keer herhalen!


"Oude Speelgoedkast"


De kalender is klaar! Inmiddels de 5e editie. 
Dit jaar heb ik gekozen voor oud speelgoed, 
voor iedereen zal er mogelijk wel iets herkenbaars in zitten.



De Adventskalender is een basis. 
De deelnemers hebben zelf de mogelijkheid om de kast naar eigen idee te vullen, 
en evt. nog speelgoed extra toe te voegen. 
Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.

____________________________________

Op 1 december gaan we van start, 24 dagen lang, tot aan de kerst! 
Elke dag 1 workshop!

Om deel te kunnen nemen, moet je net als voorgaande jaren 
je vooraf inschrijven. Dit jaar doe ik dit alleen iets anders. 
Ik heb een webwinkel ingericht, waar de verschillende mogelijkheden 
van deelname uitgelegd wordt. Deze is te vinden op onderstaande link:


_____________________________________

Succes en veel plezier allemaal!
Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten