dinsdag 20 november 2018

Cadeautje voor mijzelf....

De afgelopen periode heb ik het erg druk gehad met Thea's Adventskalender 2018 
en daarom vond ik dat het wel weer eens tijd werd om voor mezelf wat te kopen!

___________________________

Op de beurs in Spijkenisse stond ik tegenover "Maison Edith"
en mocht tussen drukte door op afstand genieten van al het moois 
wat daar uitgestald stond.

Pas rond 3 uur had ik even tijd om weg te lopen bij mijn kraam, 
dus ben ik eens alle spulletjes van dichtbij gaan bekijken.

Ik was gelijk verknocht aan de konijntjes die ze op haar tafel had staan 
en kon het niet laten om er één te kopen voor mijn Beatrix Potter winkeltje. 

ong. 3x3 cm

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een aanwinst, Thea. Erg mooi!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en leuk stukje heb je over mijn creaties op mijn tafel op de beurs geschreven. Op 8 december sta ik voor het eerst in Alkmaar.
    Veel plezier met het konijntje.
    Groetjes van Edith

    BeantwoordenVerwijderen