maandag 8 mei 2017

Inspiratie opdoen...

Om nieuwe inspiratie op te kunnen doen heb ik rust in mijn hoofd nodig.
Met allerlei projectjes of webwinkelbestellingen om me heen lukt dit niet altijd, dus heb ik een nieuwe manier bedacht, namelijk wandelen....

Heerlijk de natuur in, hoofd leeg maken en vervolgens nieuwe projectjes uitdenken. Soms kom ik ook nog leuke tafereeltjes tegen onderweg, die mogelijk in het miniatuur na te maken zijn, maar deze verklap ik hier natuurlijk nog niet....

Vandaag weer zo'n heerlijke wandeling gemaakt, nadat ik gisteren een hele dag creatief bezig ben geweest in mijn atelier.
De wandeling ging vandaag naar het buitengebied van het Wateringse Veld, dit kan ik gewoon vanuit huis aanlopen. De komende weken staan ook andere gebieden op het programma.

Als aandenken voor mezelf een leuke collage gemaakt.
Let ook even op het leuke tuintafereeltje voor de boerderij....
... ook erg leuk in miniatuur denk ik zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten