dinsdag 13 september 2016

Beursweekend in Eindhoven

Afgelopen weekend was het dan zover! Ons eerste najaarsbeurs stond gepland op zondag in Sporthal De Genderbeemd. In verband met het opbouwen zijn we al op zaterdag op weg gegaan om in de middag in alle rust de stand op te kunnen bouwen.

De tafels stonden al klaar en ik kreeg de mogelijkheid om 7.20 m te vullen met al mijn leuke en nieuwe artikelen. Enerzijds was het wel weer spannend, tenslotte had ik deze beurs voor het eerst ook de artikelen van Onderhuisje bij me. Tegelijkertijd ook wel weer vertrouwd, en leuk omdat de laatste beurs voor mij in mei is geweest, best al weer een tijd geleden.

Natuurlijk ook her en der even gezellig bijgekletst en tot half 5 verder opgebouwd, kraam in plastic verpakt en vervolgens samen met Lia en Ingeborg van Glas in Miniaturen naar ons hotel op het Marktplein vertrokken.

Met een klein beetje hulp van Ingeborg, die voor een upgrading van onze hotelkamer zorgde, kwamen Rob en ik in de suite van het hotel terecht.
Lekker veel ruimte en luxe....


Maar eerst waren we wel toe aan een drankje.
Dus na een korte douche met elkaar naar het Martkplein vertrokken,
waar we nog tot laat in de avond op het terras konden zitten en genieten
van een hapje en een drankje.
We hebben een hele gezellige avond met elkaar gehad.

 
Toen werd het dan toch ook tijd om naar bed te gaan, omdat we de volgende dag weer op tijd op de beurslocatie moesten zijn. We waren er al rond 9.00 uur, de laatste spulletjes uitgepakt en neergezet en toen kon om half 11 de beurs beginnen.
Het was een gezellige beurs, alleen wel heel benauwd en warm, en niet zo heel erg druk, maar we kijken toch terug op een gezellig en geslaagd beursweekend.
 
Nog even een collage van een paar hoekjes op de nieuwe kraam.
 
 

2 opmerkingen: