maandag 25 april 2016

De Grote Tuinverbouwing

Met de komst van de webwinkel had ik een probleem met het vinden van tijd voor het onderhoud van mijn grote tuinbak. Ooit ontworpen met het idee om naast de vijver een berg te bouwen, hierop huisjes, een kerkje, molentje en een beekje door de berg naar de vijver te bouwen met leuke bonsaiboompjes er omheen. Een heel leuk miniatuur project, maar helaas niet langer uitvoerbaar.....

Het is niet realiseerbaar naast een full time baan, een webwinkel, en weekenden op beurzen staan.
Dus begin dit jaar de keus gemaakt om in elk geval de komende jaren iets minder onderhoud aan de tuin te moeten doen. Dit weekend heb ik daarom samen met mijn dochter en schoonzoon de tuin uitgegraven een nieuwe borders gemaakt.

Van mij mocht dit werkje eigenlijk wel in miniatuur plaats hebben gevonden, dan zou ik nu vast minder spierpijn hebben. Er komt nog een tweede fase, maar hier volgt later meer info over.

2 opmerkingen:

  1. Wat kaal!! En spierpijn, ja, dat voel ik ook als ik een tijdje in de tuin heb gewerkt. Maar straks hebben jullie een mooie tuin ervoor terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede beslissing om minder te doen in je tuin Je lijf kan maar bepaald energie lavel op pijl houden.Geniet in je vrije tijd van de tuin

    BeantwoordenVerwijderen