maandag 12 oktober 2015

Met Minidoor op de Beurs in Rijswijk

De afgelopen weken heb ik me voorbereid op de beurs in Rijswijk. Tegelijkertijd ook rekening houdend met de beurzen later deze maand in 's Hertogenbosch en Ulft.

Dit betekende weinig miniaturen maken voor mezelf, maar vooral met de voorraad van de webwinkel bezig geweest. Naast bestellingen prijzen en in de displays verwerken heb ik ook een hele nieuwe voorraad workshoppakketjes aangelegd.

Het thema Halloween en Kerst stond centraal, maar tegelijkertijd wil je natuurlijk ook op andere workshoppakketjes voldoende voorraad hebben. Ook werden de lapjes weer opnieuw op voorraad gebracht, want klanten vinden nieuwe stofjes altijd weer leuk om te zien of te kopen!

Vrijdagmiddag ben ik op gaan bouwen, het ging helaas niet zo snel als ik wilde, waardoor ik de volgende ochtend toch al weer vroeg in de hal moest zijn om het af te maken, maar om 10 uur kwamen de bezoekers binnen en was er voldoende op de kraam verkrijgbaar.

Met de hulp van Rob, Jolinda en Daphne heb ik een heel geslaagde beurs gehad en weer gezellig contact met andere standhouders gehad.
Nu staat de gang in huis vol om alles weer op voorraad te brengen en in de kast op te bergen voor 2 weken, want dan mogen we opnieuw......

 
PS. Van de week volgen er meer gedetailleerde foto's van de kraam! Tot dan!


2 opmerkingen: