donderdag 22 oktober 2015

Lekker ontspannen met nieuwe boeken

Het is alweer 10 dagen geleden dat ik iets op mijn blog schreef. Wat een tijd geleden, maar ik heb niet stil gezeten. Naast mijn werk heb ik vooral momenten gezocht om even te kunnen ontspannen en alvast weer de eerste voorbereidingen voor komende 2 beursweekenden te doen.

Ondertussen vloog de webwinkel vol met de ene bestelling na de andere, erg leuk om te zien dat het publiek wat naar de webwinkel toe trekt ook steeds groter wordt. Ik moet ik het geloof ik toch als compliment zien dat ik leuke dingen aanbied.

Maar nu eerst even ontspannen....

Voor het weekend van Rijswijk zag ik een melding van Mariëtte dat ze een aantal boeken wilde verkopen. Ik heb toen geloof ik binnen 3 minuten gereageerd, maar hoorde eerst niets van haar terug. Toen een paar dagen dezelfde boeken langs kwamen alsnog weer gereageerd en toen was het raak.

Ik mocht alle 5 boeken overnemen, en omdat ik nog verjaardagsgeld van vorig jaar had liggen, was de deal al snel rond. Op zaterdagochtend tijdens de Beurs in Rijswijk, was Mariëtte ongeveer de eerste klant aan mijn kraam, om even de boeken af te geven, zodat zij er de niet de hele dag mee hoefde te sjouwen. Wel slim! Bedankt Mariëtte.

En nu ben ik dus regelmatig even niet bereikbaar wanneer ik in mijn Poppenhuishoek zit en lekker deze boeken aan het doorbladeren ben. Een voordeel: mijn Engels wordt weer lekker opgehaald!


1 opmerking: