dinsdag 2 december 2014

Secret Santa Swap 2014

Tussen alle bedrijven door van de Adventskalender gaan ook andere groepen gewoon door. Zo stond er voor vanavond de OLMC clubdag gepland. Twee maanden geleden hadden een paar leden zich opgegeven voor de Secret Santa Swap. Je maakt dus een cadeautje voor iemand, maar die weet niet bij wie het vandaag komt (tenminste zo hoort het, maar meestal weet je al vaak wie het voor je gemaakt heeft).

Vanavond hebben we via de chatbox samen (om en om) de cadeautjes uitgepakt en ik ben verwend met een vloerkleed, gouden lijst en waterkan met Hortensia. (heel fijntjes). Ik ben hier erg blij mee en kan hier wel een mooi plekje voor vinden in de Internationale Kostschool. In welke kamer weet ik nog niet.

Secret Santa Swap 2014 van Roelie


Ik mocht ook zelf een cadeautje verzorgen. Ik kreeg het lootje per mail binnen van Kitty. Dat vond ik een lastige klus. Kitty maakt zoveel mooie dingen en voor welk huis/kamer moet ik nu wat maken. Dit heeft me heel wat nadenkuurtjes en overlegmomentjes met zus en vriendin opgeleverd, maar
uiteindelijk kwam er een idee boven drijven. Mijn basis van de swap is een bedeltje in de vorm van een Engeltje. Op de achterkant staat een tekst:

'Made for an angel!'

 
Voor degene die Kitty een beetje kennen weten dat dit heel toepasselijk is voor haar, dus de week voor mijn vakantie rondom het Kerstthema een aantal miniaturen bij elkaar gezocht en gemaakt. Kitty heeft een Kersthuis, dus ik denk dat ze voor mijn cadeautje hier wel een leuke plek voor kan vinden. Kitty heeft haar cadeautje inmiddels ontvangen en opengemaakt, dus kan ik het nu eindelijk laten zien. Kitty, veel plezier ermee en Fijne Feestdagen gewenst!

Secret Santa Swap voor Kitty

En voor de andere dames van de OLMC, ook jullie veel plezier met jullie cadeautjes. We zijn weer enorm verwend met elkaar. Ik vond het leuk om mee te kunnen doen.

2 opmerkingen:

  1. dank je wel Thra staat erg mooi in het kersthuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea wat een mooie swaps heb je gekregen. Maar ook de swap die je voor Kitty hebt gemaakt is erg mooi.
    Wat een verwennerij toch!
    groetjes, van Karin

    BeantwoordenVerwijderen