zaterdag 13 december 2014

Adventskalender 2014

Vanuit Barcelona even een korte groet en aanmoediging om vooral nog even door te gaan met het zitbankje, dozen en kussentjes.
Ik geniet momenteel van erg lekker najaarsweer, Kerstwinkelen en mooie bezienswaardigheden. Helaas is het nog niet gelukt om een poppenhuiswinkeltje te vinden, maar we zoeken nog even door!

Tijdens de adventskalender komen er nu gemiddeld 150 lezers dagelijks even een kijkje nemen op het blog. Ik ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk ook mee gaan doen aan de wedstrijd om een kijkkamertje te maken van de verschillende workshops. Daarnaast zie ik dat het aantal volgers ook weer gestegen is. Graag heet ik de nieuwe volgers van harte welkom op mijn blog, erg leuk dat jullie ook mee komen lezen.

Over 2 dagen, de 15e dag ga ik weer verder met de Adventskalender, dan ben ik namelijk weer terug in Nederland.
Prettig weekend en Groetjes,
Thea

1 opmerking:

  1. Ik doe nog steeds mee hoor, loop alleen 4 dagen achter, ga zo naar boven, beginnen aan de lantaarn. Het wordt al een leuk tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen