zondag 25 mei 2014

Ik ben er weer!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik online op deze site was. Maar natuurlijk wel met miniaturen bezig, al is er niet altijd iets te melden.

Vorig weekend stond ik op de beurs op Rotterdam Airport en hierna ben ik begonnen met artikelnummers toe te voegen in de winkel, zodat mijn voorraadbeheer gemakkelijker bij te houden is. Nou, dit werkje is nog lang niet af, maar elke avond een uurtje en dan komt uiteindelijk het eind toch weer in zicht?


De beurs in Rotterdam, nog even op terugkomend hoor! Ik had hier voor de 2e keer de stellage van mijn vader uitgestald, maar ook had ik dit keer maar een tafel van 3 meter, dus kon niet alles meenemen, sorry Jolinda / Helma.
Het was een leuke gezellige beurs, zeker voor mij voor herhaling vatbaar.

 
Ook nog even wat leuke lapjes en mini-knoopjes gekocht bij mijn lappenwinkel in Wassenaar. Natuurlijk ook even gewoon lekker door het winkelstraatje geslenterd en leuke winkeltjes bekeken.

Dit weekend even met kleine rommelwerkjes voor de webwinkel gedaan, want mijn werkkamer begint steeds voller te worden. De bestelling van de Kwast moest weer opgeruimd worden, maar ook komt as. week een bestelling van Street Ahead binnen. Aan ruimte geen gebrek, maar vanuit een besteldoos de webwinkel in manouvreren kost altijd wel wat tijd en werkruimte.

Dus lekker aan het opruimen. Met van alles en nog wat bezig.

1 opmerking:

  1. Ja, ik maar turen en mijn kastje niet kunnen vinden, klopt dus!
    Komt wel weer hoor, maak je maar niet druk.

    Groetjessss en tot over een paar weken.

    BeantwoordenVerwijderen