donderdag 25 juli 2013

Op herhaling deel 4: Uithangbord

Ik weet eigenlijk niet of jullie het leuk vinden dat ik mijn projecten in herhaling langs laat komen, maar het lijkt me een gezellig tijdverdrijf als je even van de warmte zit uit te puffen aan de keukentafel of achter in de tuin.

Vandaar dat ik maar gewoon door ga met plaatsen, al zou ik het ook wel leuk vinden om zo nu en dan een kort levensteken van iemand te horen, maar dat geheel aan jullie.

Vandaag een uithangbord van een bekend biermerk in de herhaling.

Tijdens de Hemelvaart in 2010 waren we met vrienden in Rockanje en hebben toen een wandeling in het Voornse Duin gemaakt. Bij het bezoekerscentrum Tennellaplas in het natuurgebied staat een gezellig eetcafe. Het bord wat hier hing is mijn inspiratiebron geweest voor dit werkstuk.

Ooit...... ja wanneer zal dat zijn...... is het de bedoeling een bierproject te maken. Het Grolsch uithangbord zal hier goed in uitkomen. Tot die tijd staat het gewoon gezellig bij me in de vitrinekast in de keuken en geniet er dagelijks van!

1 opmerking:

  1. Nou, ga maar gewoon door hoor, met "oude" dingen te plaatsen! Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen