zaterdag 2 februari 2013

Nieuwe artikelen in de webwinkel

Eind vorig jaar heb ik een grote voorraad miniaturen van iemand over kunnen nemen. Zoveel dat het niet één, twee, drie in de webwinkel geplaatst is. Nu wil ik toch wel proberen om voor de beurs in Rijswijk, waar ik dit jaar voor de eerste keer ga staan, de meeste artikelen in de winkel geplaatst te hebben. Het grootste voordeel voor mij is het voorraadbeheer, waarbij achter de schermen van de webwinkel mijn voorraden bijgehouden wordt.

Daarom had ik voor vandaag een webwinkeldag uitgeschreven. Thuis op de benedenverdieping stond alles uitgestald. Daarbij had ik via de nieuwsbrief van mijn webwinkel laten weten dat mensen langs mochten komen om ook te komen winkelen, maar hier hebben jammer genoeg niet veel mensen gebruik van gemaakt. Misschien een volgende keer beter.

Het was in elk geval voor mijzelf een leuk middag, bakken opnieuw ingedeeld, voorraden geteld, foto's gemaakt en allerlei nieuwe ideeën opgedaan.

Ter illustratie hier een foto van een aangeklede tafel, met veel glaswerk, wat dus ook in mijn webwinkel aangeboden wordt. En nog een paar andere foto's.

Het adres van mijn webwinkel is: www.minidoor.nl

 
 


1 opmerking:

  1. Ja, dat geloof. ik, dat je een leuke middag hebt gehad,heb je nog wel wat kunnen verkopen? ik heb wel belangstelling voor een serviesje, heb er nog maar weinig. Heb je toevallig kippen in je collectie?
    Ik houd Minidoor ook in de gaten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen