maandag 28 februari 2011

OUT-LET winkelen

Twee weken geleden kreeg ik via een vriendin te horen dat de Hobbywinkel bij mij in de buurt gaat sluiten en dat er een Outlet-verkoop georganiseerd werd. Voorafgaand aan de verkoop mocht je alvast een kijkje nemen in de garage. Vanmiddag had ik hier even tijd voor over, dus ik erop af.
 
Dozen vol hobbyspullen, alles door elkaar. De eigenaar wist me te vertellen dat de meeste spullen al verkocht waren, maar toen ze hoorde dat ik van de miniatuurhobby was, wat ze eigenlijk nooit in haar winkel had, dook ze de ene doos naar de andere doos voor me in op zoek naar goed te gebruiken miniatuurspulletjes.
 
 
Nou, het resultaat mag er zijn.
 
   
   
 
Er moet nog meer zijn, maar de eigenaar kon het niet zo snel vinden allemaal. Dolenthousiast vertelde ze dat ze op de Outletverkoop over 2 weken een doosje voor me apart gaat zetten, voor als er miniatuurspulletjes boven tafel komen... Fantastisch toch als er op zo'n manier iemand met je mee denkt in je hobby.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten