zondag 13 februari 2011

Kleine workshopjes in het teken van Pasen

Met het oog op Pasen heb ik klein rieten doosje, welke ik van mijn moeder heb gekregen, beplakt met scrapbook-papier in een kleurschakering wit-geel-groen-bruin. Mooi passend bij het lentegevoel en Pasen.
 
Het doosje werd tot nu toe gebruikt voor verschillende kleine projectjes, maar nu is het de bedoeling dat er alleen Paasartikelen in komen.
 
 
 
Afgelopen dagen al kleine workshopjes uitgeprint en geplakt. Vandaag een en ander verder afgemaakt.
 
In het middelste vak heb ik een serie van 8 nostalgische Paaskaarten, samen met een klein knutseldoosje en een kleurboek met Paas en Lente kleurplaten. Deze laatste heb ik zelf samengesteld.
 
 
In het onderste vakje heb ik een bloempot gemaakt van een oude schroef, welke ik op straat vond. Het is de bedoeling dat de krokussen van de workshop van Marjo uit september hier hun uiteindelijke bestaan in gaan vinden.
 
In het bovenste vakje wil ik aandacht besteden aan de werkelijke betekenis van Pasen.
Ik ben bezig met een boekje te maken met daarin het Paasevangelie volgens Mattheus, daarnaast wil ik een leuke hanger ophangen en een Palmpasentak maken. Zodra ik hier meer van kan laten zien zal ik het op de site plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten