dinsdag 23 november 2010

Fotoalbum van het Bloemschikken

Vanavond heb ik mee gedaan aan de workshop op het Poppenhuisforum van Anita Brouwer.
Ik had al eerder voor mijzelf 2 verschillende trouwalbums gemaakt, daarom vond ik het leuk om nu middels een andere techniek nog een album te maken.
 
Door van anderen technieken over te nemen leer je op zo'n avond toch weer bij. Zo vond ik het super makkelijk dat Anita een suggestie gaf hoe de foto's kon verkleinen. Ik deed dit op een andere, zeer tijdrovende manier, deze ging een stuk gemakkelijker.
 
 
Het is een gezellig avondje knutselen geworden.
De eerste workshopavond waaraan ik in oktober had meegedaan kenmerkte zich door gebrek aan verlichting rond de computer. Nu heb ik dit opgelost door aan beide zijden van de computer een halogeen lamp te plaatsen. Het zicht was nu veel beter.
 
Dit foto-album is het resultaat van deze avond. Ik heb gekozen voor de bloemschikfoto's van de afgelopen twee jaar. Leuk om dit in een album te kunnen bundelen als naslagwerk. Ik ga 'm in de toekomst in mijn bloemenwinkeltje leggen. Nu krijgt-ie een plaatsje bij mijn omaatje in stoofje.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten