zondag 13 juni 2010

Huishoud artikelen, levensmiddelen en een spelletje

 

Van de week moest ik het op doktersadvies een beetje rustig aan doen. Geen probleem voor een miniaturist natuurlijk, dit betekent dat je namelijk extra tijd krijgt om te hobbyen.
Dus terwijl ik lekker voor de TV geinstalleerd was met mijn laptoptafeltje heb ik de volgende huishoudartikelen in elkaar kunnen zetten, met dank aan o.a. Wil Leussink en mijn zus Helma, welke de link naar mij doorgestuurd had.
Ook zag ik op de afbeeldingen een spelletje staan, welke ik als één van de eerste eigen spelletjes vroeger voor mijn verjaardag gekregen had "de vrolijke vriendjes", wat heb ik hier veel mee gespeeld zeg! Deze mag dus niet ontbreken als ik ooit ga beginnen aan een poppenhuis van 1:12.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten