zaterdag 19 oktober 2024

Nieuwe Layout




Met het verder ontwikkelen van de verkoop van mijn miniatuurlijn Thea's Decorations, zag ik deze week mogelijkheden om mijn blog hier ook voor te gaan gebruiken. Dit geeft de vaste lezers van mijn blog ook een inkijkje in mijn eigen werk wat ik op diverse internationale beurzen te koop aan bied. 

Ik had al eerder gemerkt dat de shabby achtergrond linken op mijn oude blogformat niet meer werkten en was niet geheel tevreden over de layout die te zien was. Daarom werd het tijd om mijn blog in layout te gaan moderniseren, overigens niet op inhoud. Ik blijf gewoon volgens al oude traditie mijn blogs schrijven en miniaturen laten zien. Wel is er nu een tabblad voor de verkoop aan toegevoegd, dus mocht je interesse hebben kom gerust even kijken.

De Verkoop-bladzijde zal geregeld aangevuld worden met nieuwe miniaturen en naast mijn Etsy Shop zal het de plek zijn om de miniaturen van Thea's Decorations te kunnen kopen. Zoals velen van jullie weten worden er bankkosten berekend voor de verwerking in de Etsy shop, dus op deze bladzijde zal je transparantere prijzen vinden. Prijzen zijn excl. verzend- en bankkosten, deze worden later berekend! 

Wil je iets ontvangen, stuur dan een mail naar theavhas@gmail.com en we handelen de verkoop via de mail verder af. Betaling via bankoverschrijving of Paypal.

Projecten kunnen overigens ook op via bovenstaande mail besteld en betaald worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten