zondag 6 november 2022

Herken je dat?

Vandaag even geen miniaturen om te laten zien. 
Misschien vraag je je af, waarom? 
Het is niet te geloven, maar ik ben inspiratieloos!

En dit terwijl het nu het moment is om met nieuwe miniaturen te komen. 
De aankomende adventskalender en een weekendje miniaturen met met mijn zus en vriendinnen. 


Ik zit de hele dag al op mijn hobbykamer, maar het lukt me niet om tot een miniatuurwerkje te komen.
Is dit voor jullie ook herkenbaar, en wat doen jullie op zulke momenten. 
Graag hoor ik tips en tricks, want blij word ik hier ook niet van! 

2 opmerkingen:

  1. Op je hobbykamer zitten heeft dan ook geen zin. Lekker wandelen, fietsen, poppenhuis kaderen kijken, en opschrijven waar je blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies! Sluit me aan bij het antwoord van Helma

    BeantwoordenVerwijderen