vrijdag 7 oktober 2022

DHN show cadeautjes

 Tijdens de laatste 2 uurtjes van de DHN show hadden Jolinda en ik ook eindelijk tijd om even over de beurs te lopen. Het was zo druk geweest dat mijn hoofd vol zat. Hierdoor heb ik weinig van alle mooie miniaturen kunnen genieten, maar natuurlijk wel even een praatje gemaakt met de andere standhouders.

Maar omdat ik regelmatig bezoek aan de kraam kreeg van 2 Spaanse standhouders, ben ik toch even met belangstelling bij hun kraam gaan kijken.

Het schilderwerk van M. Nieves was geweldig en kon het daarom ook niet laten om een mooi schilderij bij haar te kopen. Wat een geweldig mooi cadeautje om tegen aan te lopen. 

Deze gaat een mooi plekje krijgen in mijn Internationale Kostschool.

formaat: 55 x 30 mm

***************

Toen Jolinda terug kwam van haar rondje lopen gaf ze mij ook nog een klein cadeautje.
Ze had op de kraam bij Silly Sisters een paar kerststalletjes zien liggen en omdat ze weet dat ik deze spaar, kocht ze er één voor mij. Deze gaat natuurlijk een plekje krijgen in mijn kerststallen-kastje.


Dank je wel Jolinda!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten