vrijdag 14 januari 2022

Handwerkproject 2022

Voor het 4e jaar ga ik tijdens de 40-dagen tijd een Handwerkproject organiseren.

Ik vind het altijd een fijne tijd om in de stilte van deze periode even een momentje voor me zelf te hebben om aan een rustig handwerkje te kunnen werken.

Terwijl ik op dit moment mijn 2 handwerkjes van de afgelopen 2 jaar nog aan het afronden ben, heb ik ook al weer een nieuw idee voor dit jaar.

*****

Het wordt dit jaar weer een borduurwerkje!

Vanaf 4 maart krijg je wekelijks een deel van het patroon per mail uitgereikt, welke je die week verder uit kunt werken. In totaal zijn er 6 delen. Het borduurwerkje wordt gemaakt op 36 ct kaaslinnen (14 draads) en we borduren met borduurzijde.

Wat het gaat worden ga ik niet vertellen, 
maar je kunt het aan de wand hangen!

Wil je mee doen? Je kunt je hier inschrijven met of zonder materiaalpakketje. 

Inschrijven kan uiterlijk tot 26 febr. a.s. zodat ik nog voldoende tijd heb om de pakketjes samen te kunnen stellen en te versturen.

*****

Groetjes,

Thea

2 opmerkingen:

  1. Sluitingsdatum voor het handwerkproject nadert. Je kunt je nog opgeven tot 26 febr. Er zijn inmiddels al 5 deelnemers! Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inschrijven voor het Handwerkproject 2022 is niet meer mogelijk
    Vanaf di 19 april zijn de pakketjes leverbaar via de webwinkel van Minidoor!

    Groet , Thea

    BeantwoordenVerwijderen