maandag 13 december 2021

Een gemat krukje / A woven stool

Naast mijn eigen Adventskalender mag ik vandaag ook een dag-workshop in twee andere Adventskalenders verzorgen. Allebei op deze 13e december. 

Voor de Online Workshops van het Actieve PPH forum plaats ik al een paar jaar één van mijn workshopbeschrijvingen, en dit jaar mag ik ook voor de eerste keer mee doen aan de Calendrier de l'Avent van Jicolin Mini's. Daarom schrijf ik vandaag een blog in het Nederlands, via de Translate-knop kun je de beschrijving voor je zelf evt. vertalen. 

Omdat ik op dit moment van een heerlijke vakantie aan het genieten ben, heb ik vooraf mijn workshop uitgeschreven.

*******


Het krukje heb ik voor het eerst gemaakt tijdens mijn Adventskalender in 2016. Ik zag op beurzen vaak gematte stoeltjes en ik heb vooraf een kleine studie gedaan naar de verschillende manieren van "stoelmatten". Dit model heb ik toen voor zelf ontworpen.

*******

De beschrijving is vanaf maart 2023 weer samen met de benodigde materialen te bestellen in mijn webwinkel:

https://www.minidoor.nl/a-60745864/woon-accessoires-dhz-pakketjes/houten-krukje-matten-zelf-maken/

*******


*******

Ik wens jullie Fijne Kerstdagen en de Beste Wensen voor 2022!

@Thea

1 opmerking:

  1. Hallo Thea,

    Dank je wel oor deze workshop. Wat een mooi resultaat. Dit patroon om een stoel te matten kende ik niet maar is inderdaad heel decoratief.

    Groet,

    Huibrecht

    BeantwoordenVerwijderen