maandag 1 juni 2020

Zomerproject 2020


De afgelopen periode heb ik veel vragen gehad wanneer het Zomerproject 2020 
weer van start zou gaan en of ik al een tipje van de sluier kon oplichten.

Ik heb het even vooruit geschoven, want naast mijn ziekte in maart/april 
a.g.v. het Corona-virus,  wat toch best wel om een herstelperiode vroeg, 
heb ik ook mijn handen vol gehad aan de webwinkel en de opruiming via FB. 

Maar ik had gemeld dat ik in juni met nieuws zou komen, 
dus vandaag is het dan zover!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zomerproject 2020
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het project heeft een looptijd van 8 weken, 
wat betekent dat je 8 weken lang een weekopdracht krijgt om uit te werken.
Tussen de weekopdrachten door worden er nog enkele Give Aways gegeven, 

dit zijn kleine workshopjes, welke ook toe te voegen zijn aan het tafereeltje.

We starten op vrijdag 3 juli a.s. en sluiten af op vrijdag 22 augustus.
Hierna heb je nog 2 weken de tijd om je werkstuk klaar te maken 
voor de prijsuitreiking!




Dit jaar heb ik er voor gekozen om met een ouderwets binnentafereeltje aan de slag te gaan. Ik hoop natuurlijk weer op een groepje deelnemers die mee willen doen met dit project.

Ik ben nog bezig met de afronding van het project 
en ook wil ik het boekje nog verder vormgeven.

Maar hier zijn in elk geval de benodigdheden 
die je zelf moet aanschaffen als je mee wilt doen.

Maten van het wijnkistje staan vermeld
en is ook bij te bestellen bij het materiaalpakket
De eierdoos en blikje spreken voor zich.
En zorg ervoor dat je 2-3 kleuren beits op voorraad hebt staan. 
Ik verklap alvast dat het een ouderwets tafereeltje gaat worden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Inschrijven is mogelijk 
vanaf het moment dat hier 
een bericht over verschijnt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten