dinsdag 25 februari 2020

Een Spookje in een flesje...


In de Miniatuurgroep 2020 werd vorige week een workshop gegeven door Natasja.
De voorbereiding liep bij mij een beetje chaotisch, maar uiteindelijk vond ik een plekje op mijn bureau om aan de slag te gaan met de fimoklei.

Hoe maak je nu precies een spookje. Lastig hoor, maar met een opbolpen en zwarte stift heb ik er dit van kunnen maken.

Kort voor de workshop was ik nog bezig geweest een mahoniehouten kast te schuren, maar ondanks de handenwasrituelen lukte het niet om de rode kleur uit mijn porien te krijgen, dus vandaar dat de vanille-kleurige fimoklei er een kleurtje bij gekregen heeft.
Eigenlijk vind ik het niet storend, dus heb het spookje snel de oven in gezet en later in de week afgemaakt door het in mijn - op voorraad hebbende - kleinste glazen potje te maken.

Het dopje heb ik erop gemaakt met zelfhardende klei en gekleurd met nagellak.
Weer een item klaar voor mijn Heksenhuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten