maandag 11 november 2019

Das 1zu12 Magazine


Adventskalender 2016

Das 1zu12 Magazin heeft in elke winter-editie een Adventskalender staan voor haar lezeressen. 
Er staan voor 24 dagen workshops beschreven van een bepaalde miniaturist, welke in het blad ook nog even kort in de spotlights wordt gezet.

In 2018 werd ik al benaderd door Barbara van das 1zu12 Magazine.
Ze vroeg of ik belangstelling had om mijn Adventskalender van 2016 te publiceren.

En nu is het zover.
Best wel een beetje zenuwachtig maakte ik de envelop open 
en voelde me toch ook wel trots 
op het moment dat ik de 15 bladzijden in het magazine zat te bekijken.


Het is een kroon op mijn Adventskalenders 
die inmiddels door mij gemaakt zijn.
Maar zoals mijn moeder dan altijd zegt .....
Niet teveel naast je schoenen lopen
en gewoon doorgaan....

Dat doe ik dan maar, 
want de deadline van Thea's Adventskalender 2019 nadert!

______________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten