zondag 30 juni 2019

Mijn aankopen


... en dan mijn aankopen.....


Vaak kan ik op beurzen niet ver weg lopen om ook zelf eens rond te kijken.
Omdat de beurs in Ridderkerk klein is kon het afgelopen zaterdag wel,
dus heb ik heerlijk zitten smullen van al de mooie dingen die te koop waren.
En natuurlijk heb ik mijzelf eens heerlijk verwend met een paar mooie aankopen.


Bij An Mini haalde ik een workshoppakketje. 
Ik kon niet meedoen met de workshopmiddag, maar mocht wel een pakketje 
bij haar kopen zodat ik het binnenkort zelf een keer kan maken. 
Een leuke schrijfmap voor één van de meisjes in de Kostschool.


Bij Trudie had ik in april al via FB 2 mallen om porseleinen popjes te maken 
achteruit laten leggen. Eerlijk gezegd was ik het al weer even vergeten, 
maar gelukkig attendeerde Trudie me nog op deze aankoop, 
anders waren ze opnieuw op de verkooptafel van haar terecht gekomen.
Ik blij natuurlijk. En nu eens kijken of ik zelf ook popjes kan gaan maken!


Bij Marianne ging ik even snuffelen bij haar Dana Popjes.
 Ze heeft zoveel popjes op voorraad liggen dat ze er zelf niet meer aan toe komt. 
Nou de keus was snel gemaakt! Ik ga aan de slag met Luchesse. 
Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Jullie zullen het hier gaan zien!



En dan de Rembrandtkast....

Vorig jaar heb ik hier al langere tijd bij staan kijken. En ook op andere beurzen natuurlijk, 
maar dan heb ik in mijn achterhoofd toch de gedachten bij mijn eigen stand 
waar ik dan ook weer nodig ben.  Sinds vorig jaar zit ik me al te bedenken wat 
een mooie aanwinst dit toch is voor de bibliotheek van de Internationale Kostschool..... 
Maar ja.... het is een mooie aanwinst, maar ook één met een prijskaartje... 

Arjen vertelde me dat hij echter nog maar 1 bouwpakket heeft liggen, (werkt altijd!) 
maar omdat de fabriek welke de profielen heeft gemaakt failliet is, 
er dus ook geen nieuwe oplage komt. Ja, en wat moet je dan..... 

De Rembrandtkast is in een oplage van minder dan 15 stuks gemaakt, 
dus in dit geval ook wel een unieke miniatuur als het straks af is..... 

Dus waarom ook niet..... wordt mijn verjaardagsgeld en de opbrengsten 
van de diverse projecten van de afgelopen jaren goed besteedt!
Ik heb m dus gewoon gekocht en het ligt nu te pronken op mijn hobbykamer! 
Ik ben er erg blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen , Thea!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kast, Thea. Soms kun je iets gewoon niet laten liggen, hé?
    De foto's in je vorige post over de beurs waren ook leuk om te bekijken trouwens. Ik had graag een kijkje komen nemen :')

    BeantwoordenVerwijderen