dinsdag 14 mei 2019

Borduurpakketje "Roze Roos"


Tijdens de looptijd van het Handwerkproject 2019 was ik eerder klaar dan verwacht, 
dus heb ik gelijk het volgende werkje opgepakt. Een gedeeltje heb ik thuis geborduurd, 
maar het is ook mee gegaan tijdens onze vakantie naar Spanje. Tijdens de vrije dagen 
was dit een heerlijk ontspannen werkje om in het zonnetje te kunnen doen.

Het patroon had ik al een tijd geleden gemaakt, dus ik kon gelijk aan de slag gaan.
Net als het Voorjaarskussentje werd dit borduurwerkje geborduurd op 36 count 
en met 1 draad Venne Katoen 70/2. Dit keer heb ik gekozen voor hele kruisjes, 
maar halve kruisjes is ook goed mogelijk. Het borduurwerkje is 35 x 35 mm groot.

Ik werk het borduurwerkje op dit moment nog niet verder af, 
omdat het als voorbeeld mee gaat op de beurstafel, 
maar over een tijdje kan ik er een kussentje van maken, 
of ik bekleed er een klassiek stoeltje mee....



1 opmerking: