vrijdag 21 september 2018

Ankie's Boetiek

Dit weekend sta ik met Minidoor op de beurs in Rijswijk, dus voor mij even geen miniaturen maken dit weekend. Wel jammer, want ik heb wel verschillende ideeën om uit te werken.

Zo ben ik weer een beetje bezig met mijn handwerkwinkeltje Ankie's Boetiek.

Deze is ontstaan vanuit een workshop welke ik tussen 2010 - 2012 aan verschillende vriendinnen heb gegeven. Ook waren er pakketjes te koop. Alle voorbeelden heb ik nu bij elkaar staan, want deze workshop geef ik niet meer. En met deze miniaturen wil ik o.a. een handwerkwinkel in gaan richten.







... en dit wordt de kijkkast.








In de kast staan al verschillende miniaturen te wachten op een definitieve plek, maar ik moet eerst aan de slag met een trap (2 delen en een plateau) en dan komt er ook vanzelf een etalage beschikbaar.
Boven aan de trap komen dan ook nog verschillende rollen met stof te liggen....

Zien jullie het al voor je, waarschijnlijk nog niet, maar dat komt nog wel!


1 opmerking:

  1. Wat ziet het er al geweldig leuk uit, al die spulletjes. Vooral dat naaimeubel met die naaimachine erop. Jammer dat geen van mijn mini dames handwerkt, anders wist ik het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen