zaterdag 16 december 2017

Update van de kandidaten (1)...

Aan het begin van het project vroeg ik om foto's te sturen naar mijn mail of op de FB pagina van Thea's Miniatuurwereld. Hier is tot nu toe nog niet veel gebruik van gemaakt, maar wel krijg ik zo nu een dan een mailtje met een vraag of een angst die overwonnen moet worden.... Vooral de Fimoklei he dames.... je moet er toch even voor gaan zitten....

Wel vind ik het heel leuk om de reacties te mogen krijgen. Het is een project waar ik zelf al een tijd mee bezig ben geweest en dan is het echt leuk om te mogen lezen dat het dit jaar ook weer goed ontvangen wordt door de deelnemers.

Vanavond even 3 foto's om te laten zien wat een aantal deelnemers aan het maken zijn. De eerste foto is van Imke, welke voor het eerst met fimoklei werkt, de 2e foto is van Trudie, zij liet haar maaksels van de week al even op FB voorbij komen en de 3e is van Jolinda, die het hele project voor mij verborgen wil houden....




Leuk dames dat jullie de foto's willen delen. Via mijn blog kunnen er nu nog meer mensen meekijken, want dagelijks hebben we tussen de 100 en 150 bezoekers uit minstens 15 landen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten