zondag 26 november 2017

PPH weekend (3)

Zaterdagochtend heb ik uitgeslapen, heerlijk. Na een drukke week en autorit gisteren was ik hier even aan toe. Ik had al wat gerommel beneden gehoord, en met een douche en koffie was ik weer fit genoeg om aan de slag te gaan.

 

We hadden afgesproken dat we dit weekend wat dingen voor ons zelf gingen doen. Irna ging een popje maken, Jolinda ging verder met een stoeltje en gordijnen maken voor de Salon van het Franse huis. Helma zette een breiwerkje van een sjaaltje en later een gebreid beertje in elkaar en ging verder met de mantel van de Kerstman. Ik moest helaas nog wat voorbereidingen doen voor de Adventskalender, maar later op de dag kon ik gelukkig ook beginnen met een eigen werkje. Ik heb een kast en een Ws pakketje in elkaar gezet voor in mijn Beatrix Potter winkeltje.



In de middag gingen we natuurlijk ook nog even wandelen, wel koud hoor maar met een regenboog en herfstbladeren om ons heen hebben we toch een leuke wandeling gehad.








1 opmerking: