zondag 8 oktober 2017

Stoeltjes.....

Terwijl ik afgelopen zondag druk aan het werk was op de DHN show
werd er binnen de "Klein & Fijn" groep weer een nieuwe #fotosunday uitgeschreven.

In de afgelopen week had ik nog geen gelegenheid gehad om hier op mijn blog
over te schrijven, dus vandaar dat vandaag deze blog pas verschijnt.

De opdracht van 1 oktober was om stoeltjes te laten zien.
De inspiratie kwam van één van de leden die na een herfstwandeling
in het bos veel paddenstoelen had gezien.

Dus van de week ben ik maar even op zoek gegaan
om een paar foto's van mijn stoeltjes te kunnen vinden.

Afgelopen jaar verkocht ik dit stoeltje nog als workshoppakketje in mijn webwinkel.
Ik wil nu weer een nieuwe variant maken, dus is dit pakketje op dit moment niet meer leverbaar.
Het voorbeeld heb ik nu verwerkt in een tafereeltje.

 


Maar in de loop van de tijd maakte ik voor verschillende projecten stoeltjes.
Dus mijn archief ingedoken en met wat ik op dat moment kon vinden
heb ik onderstaande collage gemaakt.


Terwijl ik dit blog schrijf, schiet me ineens te binnen dat we natuurlijk in 2015 tijdens ons PPH weekend ook met een stoeltje zijn bezig geweest, dus dit stoeltje voeg ik ook nog even toe.


Elk stoeltje heeft zijn eigen verhaal, teveel om nu te beschrijven,
maar voor mij wel weer leuk om ze bij elkaar te hebben staan.
Kan ik even terug in mijn herinneringen gaan.

Weer een inspirerende #fotosunday #stoeltje deze week.
Ik ben benieuwd naar de opdracht van vandaag,
ik schrijf daar later deze week weer  over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten