zondag 4 december 2011

OLMC Kerstswap - deel 1

Vanmiddag voor postbode gespeeld. Mijn kerstswap voor Els was af, maar durfde het eigenlijk niet met de post te versturen en omdat Els maar een half uurtje bij me vandaan woont de auto gepakt en naar haar toe geweest.
 
Els was in huis druk bezig om nog voor haar operatie de Kerst in huis te halen, stond in de keuken Kerststukjes te maken en had vanmorgen ook de Kerstboom al neergezet. Niet zo uitgebreid als anders vertelde ze, maar Els, ik vond het er erg gezellig uitzien.
 
Het cadeautje bij Els achtergelaten, nog even een kopje thee gedronken en even gezellig gekletst. Leuk om dan te horen dat Els altijd hetzelfde werk gedaan heeft als dat ik nu doe, dus erg leuk om ervaringen hierover uit te wisselen.
 
Na een uurtje weer opgestapt, zodat Els nog even tijd had de keuken aan kant te brengen, voor haar kinderen een hapje kwamen eten....
 
Els, het was gezellig en as. dinsdag zit ik op de mail om te kijken wat je van het cadeautje vindt!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten