zondag 3 juli 2011

Verjaardag Helma

 
Vandaag viert Helma haar verjaardag.
 
Zoals we al meerdere jaren van elkaar gewend zijn geven we elkaar een workshop cadeau. Ik hoefde dus niet op pad voor een cadeautje. Maar om nu met niets aan te komen.... Nee, dat past niet bij een miniaturist.
 
Op de beurs in de Lier op 22 mei had ik 2 ouderwetse chocoladeletters gekocht bij Henny van Schie. De S en P van Sint en Piet voor in Helma haar snoepwinkeltje.
Heel dom van me, maar ik ben vergeten er een foto van te maken, deze komt van de week denk ik wel op Helma's site te staan.
 
Vanmorgen toch nog iets erbij gemaakt. Voor het hoedenwinkeltje wat Helma zichzelf cadeau gedaan heeft, heb ik 3 schilderijtjes gemaakt, welke ze naar eigen idee kan ophangen
(of niet natuurlijk). . .
Omdat ik toch wel graag terug wil kijken van hetgeen ik gemaakt heb, hier een foto van het resultaat:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten