woensdag 23 maart 2011

Workshop OLMC: Strijkplank maken

Vanavond een strijkplank gemaakt!
 
Hoe is het mogelijk, als ik ergens geen zin in heb dan is dat strijken en dan ga ik voor mijn poppenhuis een strijkplank in elkaar zetten. Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben. Maar omdat het binnen de workshopcyclus dan langs komt heb je zoiets, ja waarom doe ik niet gewoon mee, altijd leuk.
 
Even vergeten dat ik ook een workshop inschrijving had gedaan bij het Poppenhuisforum moest ik vanavond met twee projectjes bezig zijn. Mijn geluk was vooral gelegen in de droogtijd van de secondelijm. Hierdoor kon ik gemakkelijk van de ene naar de andere site doorklikken.
De scoubidoo-touwtjes op de poten waren lastig en het rooster van de strijkbout heb ik naar eigen idee gemaakt en niet volgens de beschrijving. Leuk lapje opgezocht en klaar is-ie. Nu nog een beetje een moderne struikbout opsnorren....
  
 
Marianne, het was een leuke workshop, wel bewerkelijk, maar zeker erg leuk om het eens zo met elkaar gemaakt te hebben. Ik moet alleen nog alle lijmverbindingen wegslijpen, maar dat is een mooi werkje voor de zaterdagmiddag. Ik ben benieuwd naar alle andere foto's.
__________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten