collage voorblad

collage voorblad

Volgers

maandag 8 september 2014

Een shabby wasrekje

Vorige week kreeg ik van een klant (via Minidoor) de vraag of ik wist waar een metalen wasrekje te koop was. Dat wist ik niet precies, maar wel tegen haar gezegd dat ik m ook wel voor haar wilde maken.

Zo gezegd zo gedaan, vandaag met mijn nieuwe soldeerbout aan de slag gegaan en dit Shabby Wasrekje gemaakt.


Tegelijkertijd was het een oefening voor het maken van een Frans ledikant, welke Helma, Jolinda, Irna en ik in ons jaarlijkse PPH weekend met elkaar gaan maken. Het PPH weekend staat gepland voor 7 november.

5 opmerkingen:

Krin zei

Wat leuk Thea dat je ook aan het solderen bent geslagen.
Met een erg mooi resultaat hoor. Complimenten.

thea zei

Mooi geworden Thea, gezellig weer een weekendje voor jullie.

Groetjes Thea

Jolinda Koek zei

Leuk rekje Thea, kan ik ook wel gebruiken in mijn franse huis

Thea van Hasselt zei

HA HA, er komt zeker een bedelaar in het huis wonen!!

Marijke zei

Ja leuk zo'n wasrekje! Zou er zo een plekje voor weten!
groetjes van Marijke